ZİYA GÖKALP'TEN EMNİYETE ZİYARET
EĞİTİM
08.04.2010 - 13:31, Güncelleme:
08.04.2010 - 13:31
ZİYA GÖKALP'TEN EMNİYETE ZİYARET
Ziya Gökalp İlköğretim Okulu öğrencileri Polis Teşkilatı’nın 165. kuruluş yılını kutlamak için Zeytinburnu Emniyet Müdürü Sezgin ÖNDEM’i ziyaret ettiler.
Polis’in bir simgesi haline gelen KANKA’nın öğrenciler üzerinde yarattığı olumlu etki sonucunda, çocuklarımız da polise daha yakın olmaya başladı.
Polis Teşkilatı’nın 165. Kuruluş yılı münasebetiyle Ziya Gökalp İlköğretim Okulu temsilci öğrencileri, Zeytinburnu Emniyet Müdürü Sezgin ÖNDEM’i, Emniyet Müdür Yardımcısı Suhenda İZGİN ve Toplum Destekli Polislerini ve diğer birimleri ziyaret ederek karanfil dağıttılar.
İlgililer, Ziya Gökalp İ.Ö.O Müdürü Bayram TERZİOĞLU, Müdür Yardımcısı Feridun ÖZKUL, 2. Sınıf Öğretmeni Sevim Özlem DURAN ve okul bilgisayar öğretmeni Gülşah ÇALIŞKAN ve değişik sınıflardan oluşturulan 6 temsilci öğrenci birlikteliğinde yapılan ziyaretten hayli memnun oldular. Emniyet Müdürü Sezgin ÖNDEM özellikle öğrencilere kılavuzluk yaparak Emniyet Müdürlüğü birim müdürlüklerini tanıtımda bulundu. Bu ziyaret anında Emniyet Müdür Yardımcısı Suhenda İZGİN; Toplum Destekli Polis, eğitim iletişim görevlileri de okul ekibine eşlik etti.
Emniyet Müdürü Sezgin Öndem kat bölümlerinin geziminden sonra öğrencileri kendi odasında ağırladı. Yapılan kısa söyleşilerin ardından öğrenciler Polis Bayramı nedeniyle karanfil sunumlarını yaparken Emn. Md. Sezgin ÖNDEM, özellikle hazırlattığı hediye paketlerini öğrencilere bizzat dağıtırken oluşan samimi ve sıcak ortam görülmeye değerdi.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-Mehmet ALPAY
Ziya Gökalp İlköğretim Okulu öğrencileri Polis Teşkilatı’nın 165. kuruluş yılını kutlamak için Zeytinburnu Emniyet Müdürü Sezgin ÖNDEM’i ziyaret ettiler.
Polis’in bir simgesi haline gelen KANKA’nın öğrenciler üzerinde yarattığı olumlu etki sonucunda, çocuklarımız da polise daha yakın olmaya başladı.
Polis Teşkilatı’nın 165. Kuruluş yılı münasebetiyle Ziya Gökalp İlköğretim Okulu temsilci öğrencileri, Zeytinburnu Emniyet Müdürü Sezgin ÖNDEM’i, Emniyet Müdür Yardımcısı Suhenda İZGİN ve Toplum Destekli Polislerini ve diğer birimleri ziyaret ederek karanfil dağıttılar.
İlgililer, Ziya Gökalp İ.Ö.O Müdürü Bayram TERZİOĞLU, Müdür Yardımcısı Feridun ÖZKUL, 2. Sınıf Öğretmeni Sevim Özlem DURAN ve okul bilgisayar öğretmeni Gülşah ÇALIŞKAN ve değişik sınıflardan oluşturulan 6 temsilci öğrenci birlikteliğinde yapılan ziyaretten hayli memnun oldular. Emniyet Müdürü Sezgin ÖNDEM özellikle öğrencilere kılavuzluk yaparak Emniyet Müdürlüğü birim müdürlüklerini tanıtımda bulundu. Bu ziyaret anında Emniyet Müdür Yardımcısı Suhenda İZGİN; Toplum Destekli Polis, eğitim iletişim görevlileri de okul ekibine eşlik etti.
Emniyet Müdürü Sezgin Öndem kat bölümlerinin geziminden sonra öğrencileri kendi odasında ağırladı. Yapılan kısa söyleşilerin ardından öğrenciler Polis Bayramı nedeniyle karanfil sunumlarını yaparken Emn. Md. Sezgin ÖNDEM, özellikle hazırlattığı hediye paketlerini öğrencilere bizzat dağıtırken oluşan samimi ve sıcak ortam görülmeye değerdi.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-Mehmet ALPAY
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


