Z.BURNU BELEDİYENSİNDEN BİR İLK DAHA
GÜNDEM
21.04.2010 - 23:52, Güncelleme:
21.04.2010 - 23:52
Z.BURNU BELEDİYENSİNDEN BİR İLK DAHA
Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, yaşadığı veya gördüğü problemleri Beyaz Masa’ya bildiren ‘Duyarlı’ Zeytinburnulular ile Kazlıçeşme Kültür Merkezi’nde buluştu.
Zeytinburnu’nda yaşadığı aksaklıkları bildirmek içen Beyaz Masa’yı arayan vatandaşlarından bir kısmının davet edildiği programa, Zeytinburnu Belediye Başkan Yardımcıları Zafer Alsaç, Ömer Arısoy, İlyaz Saka ile ilgili birimlerin müdürleri katıldı.
Başkan Aydın, Akdeniz Fuaye Salonu’nda ağırladığı ‘duyarlı’ misafirleri ile tek tek ilgilemeye çalıştı kısa süreli olsa da sohbet imkanı buldu. Başkan Aydın misafirlerine hitaben yaptığı konuşmada, “Çevresine duyarlı vatandaşlarımızı burada görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Yaptığımız çalışmalara verdikleri katkılardan dolayı da teşekkür ediyorum” dedi.
Beyaz Masa’nın Zeytinburnu’nun gören gözü, işiten kulağı gibi çalıştığını belirten Başkan Aydın, “Bize bildirilen problemlerin yüzde 70’e yakın çözülebilmektedir. Ancak yasalardan kaynaklanan nedenlerden dolayı çözüme kavuşturulamayan problemlerimiz de vardır. Belediye hizmetlerinin artması, kalitesinin yükselmesi vatandaşların duyarlığı ile mümkündür. Bizde Beyaz masa’ya gelen bilgileri anında değerlendirmeye çalışıyoruz” şeklinde konuştu.
Boğaz ve Çanakkale gezileri gibi faaliyetlerin Beyaz Masa marifeti ile yürütüldüğünü anlatan Başkan Aydın, şunları söyledi; “Bu sene Çanakkale gezilerini sadece öğrenciler için düzenliyoruz. ‘Kuruluştan Kurtuluşa’ gezileri ile Nisan ayında öğrenciler, Mayıs’tan itibaren de yetişkinler Bilecik Söğüt’e götürülecektir. Bu geziler turistik bir gezi değildir. Amaç; bugünlere nasıl gelindiği hatırlatmaktır, o mekanları göstermek, milli birlik ve beraberliğe katkıda bulunacak işler yapmaktır”
Gezilerde, geri dönüşeme en çok katkı sağlayanların öncelikli konuma geçeceği bir uygulamayı hayata geçirmeyi planladıklarını ifade eden Başkan Aydın, şöyle konuştu; “Okul ve işyerlerinde ayrışımlı çöpler toplanmaktadır. Artık evlerden, hafta içi evsel atıklar hafta sonu geri dönüşümü mümkün olan çöpler toplanacak. Çöpten para kazanacağız ama amaç sırf para kazanmak değil, çevreye verilen zararı en aza indirmek, doğal kaynakları da en az şekilde tüketmektir. Zeytinburnu bu konuda Türkiye’ye örnek olacaktır”
Başkan Aydın, konuşmasını duyarlıklarından ve davete icabet etmelerinden dolayı teşekkür ettiği misafirlerinden, daha önce olduğu gibi Beyaz Masa veya interneti kullanarak kendilerine ulaşmaya devam etmelerini isteyerek bitirdi.
Başkan Aydın, Zeytinburnu halkının çeşitli konularda fikirlerini beyan ettiği, Yaklaşık 11 Bin kişinin Zeytinburnu Belediyesi Beyaz Masaya belediye çalışmalarında gördükleri aksaklık,eksiklikleri,dilek ve şikayetlerindebildirdiklerini, bu taleplerinde kendilerini yönlendirdiğinin altını çizdi.Başkan duyarlı Tüm Zeytinburnululara teşekkür etti.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-TAYLAN DEMİRELLİ-MURAT ERGÜN
Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, yaşadığı veya gördüğü problemleri Beyaz Masa’ya bildiren ‘Duyarlı’ Zeytinburnulular ile Kazlıçeşme Kültür Merkezi’nde buluştu.
Zeytinburnu’nda yaşadığı aksaklıkları bildirmek içen Beyaz Masa’yı arayan vatandaşlarından bir kısmının davet edildiği programa, Zeytinburnu Belediye Başkan Yardımcıları Zafer Alsaç, Ömer Arısoy, İlyaz Saka ile ilgili birimlerin müdürleri katıldı.
Başkan Aydın, Akdeniz Fuaye Salonu’nda ağırladığı ‘duyarlı’ misafirleri ile tek tek ilgilemeye çalıştı kısa süreli olsa da sohbet imkanı buldu. Başkan Aydın misafirlerine hitaben yaptığı konuşmada, “Çevresine duyarlı vatandaşlarımızı burada görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Yaptığımız çalışmalara verdikleri katkılardan dolayı da teşekkür ediyorum” dedi.
Beyaz Masa’nın Zeytinburnu’nun gören gözü, işiten kulağı gibi çalıştığını belirten Başkan Aydın, “Bize bildirilen problemlerin yüzde 70’e yakın çözülebilmektedir. Ancak yasalardan kaynaklanan nedenlerden dolayı çözüme kavuşturulamayan problemlerimiz de vardır. Belediye hizmetlerinin artması, kalitesinin yükselmesi vatandaşların duyarlığı ile mümkündür. Bizde Beyaz masa’ya gelen bilgileri anında değerlendirmeye çalışıyoruz” şeklinde konuştu.
Boğaz ve Çanakkale gezileri gibi faaliyetlerin Beyaz Masa marifeti ile yürütüldüğünü anlatan Başkan Aydın, şunları söyledi; “Bu sene Çanakkale gezilerini sadece öğrenciler için düzenliyoruz. ‘Kuruluştan Kurtuluşa’ gezileri ile Nisan ayında öğrenciler, Mayıs’tan itibaren de yetişkinler Bilecik Söğüt’e götürülecektir. Bu geziler turistik bir gezi değildir. Amaç; bugünlere nasıl gelindiği hatırlatmaktır, o mekanları göstermek, milli birlik ve beraberliğe katkıda bulunacak işler yapmaktır”
Gezilerde, geri dönüşeme en çok katkı sağlayanların öncelikli konuma geçeceği bir uygulamayı hayata geçirmeyi planladıklarını ifade eden Başkan Aydın, şöyle konuştu; “Okul ve işyerlerinde ayrışımlı çöpler toplanmaktadır. Artık evlerden, hafta içi evsel atıklar hafta sonu geri dönüşümü mümkün olan çöpler toplanacak. Çöpten para kazanacağız ama amaç sırf para kazanmak değil, çevreye verilen zararı en aza indirmek, doğal kaynakları da en az şekilde tüketmektir. Zeytinburnu bu konuda Türkiye’ye örnek olacaktır”
Başkan Aydın, konuşmasını duyarlıklarından ve davete icabet etmelerinden dolayı teşekkür ettiği misafirlerinden, daha önce olduğu gibi Beyaz Masa veya interneti kullanarak kendilerine ulaşmaya devam etmelerini isteyerek bitirdi.
Başkan Aydın, Zeytinburnu halkının çeşitli konularda fikirlerini beyan ettiği, Yaklaşık 11 Bin kişinin Zeytinburnu Belediyesi Beyaz Masaya belediye çalışmalarında gördükleri aksaklık,eksiklikleri,dilek ve şikayetlerindebildirdiklerini, bu taleplerinde kendilerini yönlendirdiğinin altını çizdi.Başkan duyarlı Tüm Zeytinburnululara teşekkür etti.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-TAYLAN DEMİRELLİ-MURAT ERGÜN
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


