Öz Trabzonlular Uğur Kiremitçi’yle güldü
Öz Trabzonlular Uğur Kiremitçi’yle güldü
İstanbul’daki Trabzonlular bu sezon Süper Amatör Lig’de gelen büyük başarıyla güldü.
İstanbul’daki Trabzonlular bu sezon Süper Amatör Lig’de gelen büyük başarıyla güldü.
Trabzonlu futbolseverler tarafından kurulan Zeytinburnu İlçesi’nin mütevazı takımı Öz Trabzonlular, tecrübeli teknik adam Uğur Kiremitçi yönetiminde Bölgesel Amatör Lig’e yükseldi. Yeşilköy, Modafen, Beyoğlu Yeniçarşı gibi geniş bütçeli takımların arasından çıkarak Play-Off’ta, son maçta penaltılarda Paşabahçespor’u penaltılarla yenerek mutlu sona ulaşan Bordo-Mavili takım Kiremitçi’nin elinde ateda hayat buldu.
‘Devamı gelecek’
Aynı başarıyı Bölgesel Amatör Lig’de de göstermek istediklerini dile getiren başarılı hoca, “1. Amatör’de şampiyonluk yaşadık, geçen sene 4. olduk. Bu sene de BAL’a çıktık. Devamını da getirmek için elimizden geleni yapacağız” diye konuştu.
FANATİK
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


