SEYİTNİZAM KONAKLARI
ELİT YAPI

KIZILAY TIP MERKEZİ TARİH Mİ OLDU ?

SAĞLIK 19.04.2010 - 23:55, Güncelleme: 19.04.2010 - 23:55
 

KIZILAY TIP MERKEZİ TARİH Mİ OLDU ?

Zeytinburnu Kızılay Tıp Merkezi binası boşaltıldı. Kapıya “Sayım Var” notu asıldı. Merkezde artık sağlık hizmeti verilmiyor.

Türkiye sınırları içerisinde bulunmakta olan 20 adet Kızılay Tıp Merkezi Genel Müdür Tekin KÜÇÜKALİ ve yönetim kurulunun almış olduğu bir kararla Sağlık Bakanlığı’na devredildi. Zeytinburnu Kızılay Tıp Merkezi de devir işlemi yapılan Tıp Merkezlerinden bir tanesi. Yaklaşık bir ay önce kapı ve pencerelere “ 5947 sayılı kanun gereği Tıp Merkezi’mizin Sağlık Bakanlığı’na teslim edileceğinden sayım yapılmaktadır. Bu nedenle sağlık hizmetimize bir süre ara vermemizden dolayı halkımızdan özür dileriz. TÜRK KIZILAYI” bilgilendirme notu asıldı. Binayı görüntülerken objektifimizden kaçmayan ilginç bir ayrıntı ise titizlikle tutulmuş olan bir sürü kayıt defteri sokak penceresinin dibine konulduğu gözüküyor. Bu gibi değerli evrakların daha emniyetli bir yerde korunma altına alınması gerekmiyor mu? Cam kırılıp oradan birkaç kayıt defteri alınmış olsa devir teslim ve sayım işi ile belki de gelir gider defterleri yüzünden bir sürü aksaklıklar yaşanacak. Yaklaşık bir aydır bitirilemeyen bu sayım işinin bir an önce bitirilip Tıp Merkezi’nin yeniden Zeytinburnu halkının hizmetine verilmesi gerekiyor. Türk Kızılayı Zeytinburnu Şube Başkanlığı’nın ve Türk Kızılmayı Genel başkanı Tekin KÜÇÜKALİ’nin bu konuya bir çözüm getirmesini bekliyoruz. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-Mehmet ALPAY
Zeytinburnu Kızılay Tıp Merkezi binası boşaltıldı. Kapıya “Sayım Var” notu asıldı. Merkezde artık sağlık hizmeti verilmiyor.
Türkiye sınırları içerisinde bulunmakta olan 20 adet Kızılay Tıp Merkezi Genel Müdür Tekin KÜÇÜKALİ ve yönetim kurulunun almış olduğu bir kararla Sağlık Bakanlığı’na devredildi. Zeytinburnu Kızılay Tıp Merkezi de devir işlemi yapılan Tıp Merkezlerinden bir tanesi. Yaklaşık bir ay önce kapı ve pencerelere “ 5947 sayılı kanun gereği Tıp Merkezi’mizin Sağlık Bakanlığı’na teslim edileceğinden sayım yapılmaktadır. Bu nedenle sağlık hizmetimize bir süre ara vermemizden dolayı halkımızdan özür dileriz. TÜRK KIZILAYI” bilgilendirme notu asıldı. Binayı görüntülerken objektifimizden kaçmayan ilginç bir ayrıntı ise titizlikle tutulmuş olan bir sürü kayıt defteri sokak penceresinin dibine konulduğu gözüküyor. Bu gibi değerli evrakların daha emniyetli bir yerde korunma altına alınması gerekmiyor mu? Cam kırılıp oradan birkaç kayıt defteri alınmış olsa devir teslim ve sayım işi ile belki de gelir gider defterleri yüzünden bir sürü aksaklıklar yaşanacak. Yaklaşık bir aydır bitirilemeyen bu sayım işinin bir an önce bitirilip Tıp Merkezi’nin yeniden Zeytinburnu halkının hizmetine verilmesi gerekiyor. Türk Kızılayı Zeytinburnu Şube Başkanlığı’nın ve Türk Kızılmayı Genel başkanı Tekin KÜÇÜKALİ’nin bu konuya bir çözüm getirmesini bekliyoruz. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-Mehmet ALPAY
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve zeytinburnuhaber.org sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
bahis siteleri spor bahisleri yüksek oranlar banko iddaa tahminleri