FESLEĞEN KOKUSU YEŞİLTEPE'DE-FOTO
26.04.2010 - 23:58, Güncelleme:
26.04.2010 - 23:58
FESLEĞEN KOKUSU YEŞİLTEPE'DE-FOTO
Fesleğen kokusu Zeytinburnu'nda yayılmaya devam ediyor. Başkan Aydın mahalleri tek tek gezerek Fesleğen dağıtıyor.
Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, startını Merkezefendi Mahallesi'nden verdiği 'Fesleğen Kokulu Bahar, Hoş geldin!' etkinleri kapsamında Seyitnizam,Telsiz'den sonra Yeşiltepe Mahallesi’nde de fesleğen dağıttı.
Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, Başkan Yardımcıları ile birlikte geldiği Seyitnizam ve Telsiz mahallesinden sonra bugünde Yeşiltepe Mahallesinde vatandaşlara baharın müjdecisi fesleğen dağıttı.
Mahalle sakinlerinin büyük ilgi gösterdiği Başkan Aydın, karşılaştığı vatandaşlarla kısa süreli olsa da sohbet etti, balkonlardan sepet uzatarak kendisinden fesleğen isteyenleri boş çevirmedi.
'Fesleğen Kokulu Bahar, Hoş geldin!' etkinleri kapsamında Mayıs ayının sonuna kadar fesleğen dağıtmaya devam edeceklerini belirten Başkan Aydın, “Zeytinburnu’nda her evde baharın sembolü bir fesleğenin olmasını arzuluyoruz. Kampanya boyunca bütün mahallerimizi dolaşarak 100 bin adet fesleğen dağıtacağız” şeklinde konuştu.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-TAYLAN DEMİRELLİ
Fesleğen kokusu Zeytinburnu'nda yayılmaya devam ediyor. Başkan Aydın mahalleri tek tek gezerek Fesleğen dağıtıyor.
Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, startını Merkezefendi Mahallesi'nden verdiği 'Fesleğen Kokulu Bahar, Hoş geldin!' etkinleri kapsamında Seyitnizam,Telsiz'den sonra Yeşiltepe Mahallesi’nde de fesleğen dağıttı.
Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, Başkan Yardımcıları ile birlikte geldiği Seyitnizam ve Telsiz mahallesinden sonra bugünde Yeşiltepe Mahallesinde vatandaşlara baharın müjdecisi fesleğen dağıttı.
Mahalle sakinlerinin büyük ilgi gösterdiği Başkan Aydın, karşılaştığı vatandaşlarla kısa süreli olsa da sohbet etti, balkonlardan sepet uzatarak kendisinden fesleğen isteyenleri boş çevirmedi.
'Fesleğen Kokulu Bahar, Hoş geldin!' etkinleri kapsamında Mayıs ayının sonuna kadar fesleğen dağıtmaya devam edeceklerini belirten Başkan Aydın, “Zeytinburnu’nda her evde baharın sembolü bir fesleğenin olmasını arzuluyoruz. Kampanya boyunca bütün mahallerimizi dolaşarak 100 bin adet fesleğen dağıtacağız” şeklinde konuştu.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-TAYLAN DEMİRELLİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



