ÇÖP KUTULARI DEĞİŞTİ, AMA ! FOTO
KÜLTÜR
20.04.2010 - 00:04, Güncelleme:
20.04.2010 - 00:04
ÇÖP KUTULARI DEĞİŞTİ, AMA ! FOTO
58 Bulvar Caddesi yayalaştırılmış olan bölgesindeki çöp kutusu keşmekeşliğine son verildi.
Yaya bölümü ortasına konulan kocaman çöp kutuları kaldırıldı ve gıda ürünleri satan işyerlerinin önlerindeki masalı bölümler de çevreye yayılan pis kokular içerisinde meşrubat, sulu ve kuru gıda yemekten kurtuldu. Direklere yeni çöp yerleştirildi.
İki noktada eksiklik gördük ve nedenini de anlamak istiyoruz. Birincisi HSCB’nin önündeki dev çöp kutusu ve ikincisi de Depo Durağı’ndan Belediye Başkanlığı tarafına dönüş yapılan 51/1 Sokak başındaki iki büyük çöp konteynırı. Bu konteynırların yanı başında gıda ürünü üreticileri ve unlu mamülü üreten bir fırın bulunmakta. Zaten buradaki çirkinlik hiçbir zaman sonlandırılamadı. İşgaliye ödeyenlerinde bir hakkı olmalı düşüncesindeyiz ki zaten bu firmalar bu tutumdan da hayli şikâyetçiler.
Zeytinburnu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün bu bölgeyi iyi analiz ederek bir çözüm getireceğine inanıyoruz. İşgaliye yerleri için bir ödenek ödeyen işyerlerine gelen halkın bu pis kokuları koklamaya hakları olmadığına inanıyoruz. Sağlık her şeyden önce gelir diyerek bu mağduriyetin giderilmesini ilgililerden bekliyoruz.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-MEHMET ALPAY
58 Bulvar Caddesi yayalaştırılmış olan bölgesindeki çöp kutusu keşmekeşliğine son verildi.
Yaya bölümü ortasına konulan kocaman çöp kutuları kaldırıldı ve gıda ürünleri satan işyerlerinin önlerindeki masalı bölümler de çevreye yayılan pis kokular içerisinde meşrubat, sulu ve kuru gıda yemekten kurtuldu. Direklere yeni çöp yerleştirildi.
İki noktada eksiklik gördük ve nedenini de anlamak istiyoruz. Birincisi HSCB’nin önündeki dev çöp kutusu ve ikincisi de Depo Durağı’ndan Belediye Başkanlığı tarafına dönüş yapılan 51/1 Sokak başındaki iki büyük çöp konteynırı. Bu konteynırların yanı başında gıda ürünü üreticileri ve unlu mamülü üreten bir fırın bulunmakta. Zaten buradaki çirkinlik hiçbir zaman sonlandırılamadı. İşgaliye ödeyenlerinde bir hakkı olmalı düşüncesindeyiz ki zaten bu firmalar bu tutumdan da hayli şikâyetçiler.
Zeytinburnu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün bu bölgeyi iyi analiz ederek bir çözüm getireceğine inanıyoruz. İşgaliye yerleri için bir ödenek ödeyen işyerlerine gelen halkın bu pis kokuları koklamaya hakları olmadığına inanıyoruz. Sağlık her şeyden önce gelir diyerek bu mağduriyetin giderilmesini ilgililerden bekliyoruz.
ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-MEHMET ALPAY
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


