BAŞKANDAN MİNİBÜSCÜLERE İFTAR
GÜNDEM
06.09.2010 - 23:24, Güncelleme:
06.09.2010 - 23:24
BAŞKANDAN MİNİBÜSCÜLERE İFTAR
Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, Zeytinburnulu minibüsçülere Zeytinburnu Sur Restoran’da iftar yemeği verdi.
Başkan Aydın, Zeytinburnulu Minibüsçüler ile İftarda Buluştu
İftar yemeğine, Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın Zeytinburnu Belediye Başkan Yardımcısı Gökhan Kasap, AK Parti Zeytinburnu İlçe Başkanı Bahattin Ünver, AK Parti Zeytinburnu Eski İlçe Başkanı Ahmet Dokumacı, Belediye Meclisi Üyeleri, Zeytinburnu Minibüsçüler Derneği Başkanı Özgür İncesu ve çok ayıda Zeytinburnulu minibüsçü esnafı katıldı.
Zeytinburnu Minibüsçüler Derneği Başkanı Özgür İncesu, Başkan Aydın ile birlikte iftar açmaktan dolayı mutlu olduklarını belirterek “Sayın Belediye Başkanımızla iftar yemeğinde bir araya gelerek karşılıklı görüş alış verişinde bulunduk. Başkanımıza iftar yemeği davetinden dolayı teşekkür ediyoruz” dedi.
Başkan Aydın ise Zeytinburnu’nda faaliyet gösteren diğer sivil toplum örgütleriyle olduğu gibi minibüsçü esnafı ile de iyi ilişkilerini devam ettirdiklerini ifade ederek, “Ben öncelikle dernek başkanımıza ve esnaf arkadaşlarımıza katılımlarından dolayı teşekkür ediyorum. Böyle güzel bir Ramazan akşamı iftar yemeğinde bir araya geldik hem de minibüsçü kardeşlerimizle karşılıklı görüş alış verişinde bulunduk” şeklinde konuştu.
Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın, Zeytinburnulu minibüsçülere Zeytinburnu Sur Restoran’da iftar yemeği verdi.
Başkan Aydın, Zeytinburnulu Minibüsçüler ile İftarda Buluştu
İftar yemeğine, Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın Zeytinburnu Belediye Başkan Yardımcısı Gökhan Kasap, AK Parti Zeytinburnu İlçe Başkanı Bahattin Ünver, AK Parti Zeytinburnu Eski İlçe Başkanı Ahmet Dokumacı, Belediye Meclisi Üyeleri, Zeytinburnu Minibüsçüler Derneği Başkanı Özgür İncesu ve çok ayıda Zeytinburnulu minibüsçü esnafı katıldı.
Zeytinburnu Minibüsçüler Derneği Başkanı Özgür İncesu, Başkan Aydın ile birlikte iftar açmaktan dolayı mutlu olduklarını belirterek “Sayın Belediye Başkanımızla iftar yemeğinde bir araya gelerek karşılıklı görüş alış verişinde bulunduk. Başkanımıza iftar yemeği davetinden dolayı teşekkür ediyoruz” dedi.
Başkan Aydın ise Zeytinburnu’nda faaliyet gösteren diğer sivil toplum örgütleriyle olduğu gibi minibüsçü esnafı ile de iyi ilişkilerini devam ettirdiklerini ifade ederek, “Ben öncelikle dernek başkanımıza ve esnaf arkadaşlarımıza katılımlarından dolayı teşekkür ediyorum. Böyle güzel bir Ramazan akşamı iftar yemeğinde bir araya geldik hem de minibüsçü kardeşlerimizle karşılıklı görüş alış verişinde bulunduk” şeklinde konuştu.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


