SEYİTNİZAM KONAKLARI
ELİT YAPI

BALIKÇILARLA AV YASAĞINI KONUŞTUK

KÜLTÜR 15.04.2010 - 22:20, Güncelleme: 15.04.2010 - 22:20
 

BALIKÇILARLA AV YASAĞINI KONUŞTUK

1380 Sayılı Su Ürünleri Kanunu'na göre çıkarılan 2/1 numaralı ticari amaçlı su ürünleri avcılığını düzenleyen tebliğ çerçevesinde genel av yasağı bugün başladı ve av sezonu kapandı.

Bizlerde Zeytinburnu Haber Gazetesi olarak Zeytinburnu balık barınağında balıkçılarımızla sezonun kapanmasını ve avlanma yasağını konuştuk.. EĞER TEDBİR ALINMAZSA 10 YIL SONRA BALIĞI AKVARYUMDA GÖRÜRÜZ Zeytinburnu S.S. Su Ürünleri Kooperatifi ve Zeytinburnu Balıkçılar Derneği Başkanı Alizar IŞIK ile balık avı yasağını konuştuk. Işık yasağa dair çok ilginç bilgileri bizimle paylaştı. “ Marmara Denizi mutlaka 5 yıl nadasa bırakılmalı. Sahil Güvenlik gerekli araştırma ve incelemelerini yapmalı ve 365x24 sistemiyle kontrollerini mutlaka sürdürmeli. Balık hali balık ve balıkçığı iyi bilenler tarafından mutlaka ciddi bir şekilde denetlenmeli. Eğer ki bu tedbirler alınmazsa 10 yıl sonra balıkları ancak akvaryumlarda görebileceğiz. Tarım ve köy işleri bakanlığı bu işe bir an önce el atmalıdır. Su Ürünleri ayrıştırılıp yalnızca Su Ürünleri Bakanlığı kurulmalı. Deniz ve karabalıkçılığı birbirinden ayrılmalı. Balığı avlaması ve satılması ayrı ayrı denetlenmelidir. Eğer bu tedbirler alınmasa balıkçılıkta Tehlike korkunçtur” dedi. Balıkçlar Derneği’nin bulunduğu yere ilk kez sandal getiren ve 1950’li yıllarda sahilde gezenler için kiralayan, daha sonra Sandalcılar Derneği ve ardından Balıkçılar Derneği oluşumuna kadar büyük emekleri geçen 85 yaşındaki İbrahim YILMAZ, Dernek Başkanı Alizar IŞIK’a göre daha da karamsar.İbrahim YILMAZ çok net söyledi. ‘’Balığı artık ders kitaplarında görürüz’’. dedi Şu anda İstanbul’da bir numarada olan Su Ürünleri Kooperatifi ve Zeytinburnu Balıkçılar Derneği Başkanı Alizar IŞIK “ Olta balıkçılığı devam etmektedir. Balıkçılarımızın yakaladıkları olta balıklarını sahildeki derneğimiz girişinde bulunun iki akvaryumda her gün canlı balık olarak bulmanız mümkün. Lokalimiz herkese açıktır. Otoparkımız geniş ve çocuklar için de oyun alanımız vardır, mescidimiz, bayan erkek tuvaletlerimiz var. Maalesef ilçe insanlarımız bizim yerimizi bile bilmiyor” dedi. Zeytinburnu Balıkçılar Derneğinin karasal kullanım alanında her üye balıkçının kullanacağı 156 adet özel barınakları ve dinlence alanları vardır. Son zamanda dernek karar defterine işlendiği şekle göre her dönem belediye başkanı olan kişilerce kullanılmak üzere ZEYTİNBURNU BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI’NCA KULLANILMAK AMACIYLA özel bir dinlence yeri yapıldı. Önce İbrahim YILMAZ tarafından Sandalcılar Derneği olarak başlatılan hareketlilik 1960 ihtilalinde kapatıldı. 1966 yılında başlayan Balıkçılar Derneği’nde sırasıyla Mustafa KIZILTAŞ, Cemil KOPMAN, Hüseyin AKKARGA, Ast Subay Emeklisi Sami YAVUZ, Ast Subay Pilot Emeklisi Sezai UÇKAN, Necmettin ŞİMŞEK, Rasim ODABAŞI başkanlık yaptı. Derneğin şimdiki başkanı Alizar IŞIK. Başkanın yoğun çabasıyla sahil balıkçı barınağı İstanbul’da ilk sırada yer alıyor. Zeytinburnu S.S Su Ürunleri yapı Kooperatifi ve Balıkçılar Derneği yıllık Olağan Genel Kurulu 2 Mayıs Pazar günü iki ayrı kongre olarak saat 10.00 ve 12.00’da başlayacak. ÖNERİYORUZ! Balıkçı Barınağı’nda ki balıkçılarımız çevreciliğe çok önem veriyor. Barınak içerisindeki yeşil alanın düzenlenmesi ve çok uzamış olan çimlerin de biçilmesi gerekiyor. İlçemizin simgesi olan Zeytin ağacı Derneğin bahçesinde çok özel olarak korunuyor. Barınak girişinde idari merkez arkasında bir bayan tuvaleti bulunuyor. Fakat sol taraf barınaklarının bulunduğu yerde bir bayan mescidi olmasına rağmen o bölgede bir bayan tuvaleti olmaması sıkıntı yaratıyor. Bu iki sorun yetkililerden çözüm bekliyor. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-MEHMET ALPAY
1380 Sayılı Su Ürünleri Kanunu'na göre çıkarılan 2/1 numaralı ticari amaçlı su ürünleri avcılığını düzenleyen tebliğ çerçevesinde genel av yasağı bugün başladı ve av sezonu kapandı.
Bizlerde Zeytinburnu Haber Gazetesi olarak Zeytinburnu balık barınağında balıkçılarımızla sezonun kapanmasını ve avlanma yasağını konuştuk.. EĞER TEDBİR ALINMAZSA 10 YIL SONRA BALIĞI AKVARYUMDA GÖRÜRÜZ Zeytinburnu S.S. Su Ürünleri Kooperatifi ve Zeytinburnu Balıkçılar Derneği Başkanı Alizar IŞIK ile balık avı yasağını konuştuk. Işık yasağa dair çok ilginç bilgileri bizimle paylaştı. “ Marmara Denizi mutlaka 5 yıl nadasa bırakılmalı. Sahil Güvenlik gerekli araştırma ve incelemelerini yapmalı ve 365x24 sistemiyle kontrollerini mutlaka sürdürmeli. Balık hali balık ve balıkçığı iyi bilenler tarafından mutlaka ciddi bir şekilde denetlenmeli. Eğer ki bu tedbirler alınmazsa 10 yıl sonra balıkları ancak akvaryumlarda görebileceğiz. Tarım ve köy işleri bakanlığı bu işe bir an önce el atmalıdır. Su Ürünleri ayrıştırılıp yalnızca Su Ürünleri Bakanlığı kurulmalı. Deniz ve karabalıkçılığı birbirinden ayrılmalı. Balığı avlaması ve satılması ayrı ayrı denetlenmelidir. Eğer bu tedbirler alınmasa balıkçılıkta Tehlike korkunçtur” dedi. Balıkçlar Derneği’nin bulunduğu yere ilk kez sandal getiren ve 1950’li yıllarda sahilde gezenler için kiralayan, daha sonra Sandalcılar Derneği ve ardından Balıkçılar Derneği oluşumuna kadar büyük emekleri geçen 85 yaşındaki İbrahim YILMAZ, Dernek Başkanı Alizar IŞIK’a göre daha da karamsar.İbrahim YILMAZ çok net söyledi. ‘’Balığı artık ders kitaplarında görürüz’’. dedi Şu anda İstanbul’da bir numarada olan Su Ürünleri Kooperatifi ve Zeytinburnu Balıkçılar Derneği Başkanı Alizar IŞIK “ Olta balıkçılığı devam etmektedir. Balıkçılarımızın yakaladıkları olta balıklarını sahildeki derneğimiz girişinde bulunun iki akvaryumda her gün canlı balık olarak bulmanız mümkün. Lokalimiz herkese açıktır. Otoparkımız geniş ve çocuklar için de oyun alanımız vardır, mescidimiz, bayan erkek tuvaletlerimiz var. Maalesef ilçe insanlarımız bizim yerimizi bile bilmiyor” dedi. Zeytinburnu Balıkçılar Derneğinin karasal kullanım alanında her üye balıkçının kullanacağı 156 adet özel barınakları ve dinlence alanları vardır. Son zamanda dernek karar defterine işlendiği şekle göre her dönem belediye başkanı olan kişilerce kullanılmak üzere ZEYTİNBURNU BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI’NCA KULLANILMAK AMACIYLA özel bir dinlence yeri yapıldı. Önce İbrahim YILMAZ tarafından Sandalcılar Derneği olarak başlatılan hareketlilik 1960 ihtilalinde kapatıldı. 1966 yılında başlayan Balıkçılar Derneği’nde sırasıyla Mustafa KIZILTAŞ, Cemil KOPMAN, Hüseyin AKKARGA, Ast Subay Emeklisi Sami YAVUZ, Ast Subay Pilot Emeklisi Sezai UÇKAN, Necmettin ŞİMŞEK, Rasim ODABAŞI başkanlık yaptı. Derneğin şimdiki başkanı Alizar IŞIK. Başkanın yoğun çabasıyla sahil balıkçı barınağı İstanbul’da ilk sırada yer alıyor. Zeytinburnu S.S Su Ürunleri yapı Kooperatifi ve Balıkçılar Derneği yıllık Olağan Genel Kurulu 2 Mayıs Pazar günü iki ayrı kongre olarak saat 10.00 ve 12.00’da başlayacak. ÖNERİYORUZ! Balıkçı Barınağı’nda ki balıkçılarımız çevreciliğe çok önem veriyor. Barınak içerisindeki yeşil alanın düzenlenmesi ve çok uzamış olan çimlerin de biçilmesi gerekiyor. İlçemizin simgesi olan Zeytin ağacı Derneğin bahçesinde çok özel olarak korunuyor. Barınak girişinde idari merkez arkasında bir bayan tuvaleti bulunuyor. Fakat sol taraf barınaklarının bulunduğu yerde bir bayan mescidi olmasına rağmen o bölgede bir bayan tuvaleti olmaması sıkıntı yaratıyor. Bu iki sorun yetkililerden çözüm bekliyor. ZEYTİNBURNUHABER.ORG-ÖZEL-MEHMET ALPAY
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve zeytinburnuhaber.org sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
bahis siteleri spor bahisleri yüksek oranlar banko iddaa tahminleri